رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

خدایا کمکم کن


 

ستایش سزاوار خدای یکتاست٬ خدایی که صنعت هیچ صنعتگری به پای صنعت او نرسد ٬ خدایی که بخشندگیش بی دریغ است٬ خدایی که آدم را آفرید و آرامشی چون عشق درقلب او نهاد خداوندا بسوی تو روی می آورم و تو را با تمام وجود میپرستم و تو را به شرافت تمام انبیاء قَسمت میدهم که مرا ببخش و بیامورزمن نادانم من بی خردم تو مرا آنچنان تربیت و بپروران که هم در این دنیا و هم در آن دنیاشرمنده ات نباشم ٬ خداوندا تو را شاکرم که مرا با نعمات آغاز فرمودی قبل آنکه چیز قابل ذکری باشم ٬جز درگاه تو مرا هیچ درگاهی نیست این اندک عبادت ما را بپذیر ای خدایی که آفرینشم را ازقطره آب روان پدید آوردی و در تاریکیهای سه گانه جنینی سکونتم دادی در میان پوست وخون و گوشت و مرا شاهد آفرینش خویش نگرداندی و هیچ یک از امورم را به خودم وا نگذاشتی اینک در این نیم سحراولین شب زمستانیت آمدم به درگاهت توبه کنم توبهء مرا بپذیر و به راه راست هدایتم کن ای آنکه مرا برای هدفی عالی یعنی رسیدن به کمال موجودی کامل و سالم آفریدی و آنگاه که کودکی خردسال در گهواره بودم مرا از حوادث حفظ کردی و مرا از شیر شیرین مادر تغذیه نمودی چگونه توانم حتی زره ای از الطافت را به جا آورم ای تنها خالق آب خاک خورشید تو را به این سه چیز که آدمی مرده باشد آنگاه که حتی زره ای از این سه کم شود مرا٬ بزرگانم را ٬عفو و بخشش درگاه خویش قرار بده ٬خداوندا تو آنی که مرا به گوهر سخن ناطق و گویا ساختی و نعمتهای بی کرانت را بر ما دریغ  نکردی و سال به سال به رشت و تربیت من افزودی این لطف تو بود که از خاک پاک مرا خلق کردی و هیچ نعمتی را از مندریغ نکردی و مرا به هر آنچه که لازمهء زیستن بود رسانیدی خداوندا من به حقیقتت ایمان دارم و به حقیقت ایمانم گواهی میدهم از لمس تمام اعضاء و جوارهم تو را به یاد می آورم از جریان نور دیده ام گرفته تا روزنه های تنفسیم تا آنچه که به زیر لبهای من پنهان نمودی همه وهمه در زره زرهء وجودم  تو را حس میکنم و گواهی میدهم که تا زنده ام و قلبم میتپد دست از ستایشت برندارم شاید که گوشهء یکی از نعمات تو را به جا آورم تا آنگاه که توفیق تو رفیقم باشد ٬ای خدایی که قلبم به تو ایمان دارد ٬ای خدایی که جزخود شریکی نداری ٬چنان در من بیم و ترسی بگذار که گویی تو را در خودم میبینم و مرا به تقوایت رستگار کن ٬خداوندا مرا به خاطر گناهانم به شقاوت دچار مساز ٬مقدر اینکه سرنوشت من به خیر و صلاح من باشد ٬و در تقدیرانت خیر و برکت بر من عطا بفرما ستایش تنها از آن توست که مرا آفریدی و مرا شنوا و بینا گرداندی تنها تو در قلب وروح منیتنها تویی که مرا بیافریدی و خلقتم را نیکو بیاراستی خداوندا مرا از دست مشکلات روزگار و سردرگمیهای روز و شبهایت راهی فرما و مرا از رنجهای این جهان و سرزنشهای آن دنیا نجاتم ده و مرا از شر بدیهایی که ستمکاران در زمین میکنند در در امان دار خدایا گله مندم ٬از اینکه مرا به که وا میگذاری به خویشاوندانی که پیمان خویشاوندی را خواهند گسست ٬یا به کسانی که روح مرا تضعیف و همیشه لبخند تمسخر آمیزی بر لبشانند؟ در صورتی که توپروردگار من و مالک سرنوشت منی ٬خداوندا مرا با اینچنین انسانهای مال پرست وا مگذارای خدای من ای خدای پدران من ای پروردگار جبرئیل ٬مکائیل و سرابیل و ای تربیت کننده محمد(ص) و فرزندان ای فرستندهء تورات انجیل و قرآن ما را در پناه قرآنت نگاه دار تو تنها پناگاه منی آنگاه که تمام راه ها بر من بسته میشوند اگر آنگاه رحمت و بخشش تو نباشد من جزء هلاک شدگانم باز هم پناهم ده و مرا از خطاهایم بازبدار ٬تو پرده پوش زشتیهای من باش ٬خدایم تنها امیدم تویی مرا نامید مگردان٬٬٬ بر ستاره ای که اینک در آسمان میدرخشد بوسه میزنم و بسویت میفرستم پذیرا باش

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ق.ظ

مطلبت خیلی قشنگه ولی من فکر می کنم ذره رو با (ذ) می نویسند نه با(ز)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد