رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

تقدیم به دوستان ...


تقدیم به دوستان عزیزم:مرتضی و قاسم ومجید ومحمودوغلامرضاو.......

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد و خا صیت عشق این است..... اگر کسی تو را آنطور که میخواهی دوست ندارد به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد. هرگز لبخند را ترک نکن حتی وقتی ناراحتی چون هر کس امکان دارد عاشق لبخند تو شود. تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ولی برای بعضی از افراد تمام دنیا هستی. به چیزی که گذشت غم مخور به آنجه پس از آن امد لبخند بزن. خود را به فرد بهتری تبدیل کن و مطمین باش که خود را می شناسی قبل از آنکه شخص دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی که او تو را بشناس. ما واقعا تا چیزی را از دست ندیم قدرش را نمیدونیم ولی در عین حال تا وقتی که چیزی رو دوباره بدست نیاریم نمیدونیم چی رو از دست دادیم . اینکه تمام عشقت را به کسی بدی تضمینی بر این نیست که اون هم همین کارو بکنه پس انتظار عشق متقابل نداشته باش فقط منتظر باش تا اینکه عشق آروم تو قلبش رشد کنه و اگه اینطور نشد خوشحال باش که توی دل تو رشد کرده . در عرض یک دقیقه میشه یک نفر رو خرد کرد در یک ساعت میشه کسی رو دوست داشت و در یک روز میشه عاشق شد ولی یک عمر طول میکشه تا کسی رو فراموش کرد . دقایقی توی زندگی هستن که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه که می خوای اونو از رویات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی بغلش کنی . همیشه خودتو جای دیگران بگذار اگر حس میکنی چیزی ناراحتت میکنه احتمالا دیگران رو هم آزار میده

 

همیشه


همیشه

 

روزی دیگر اغاز می شود

 

فرقی میان دیروز و

 

امروز نیست

 

شاید فردا روز دیگری باشد

 

و راهی دیگر

 

وپایی دیگر

 

وصدایی دیگر

 

وارزویی دیگر

 

و امیدی دیگر.... اری

 

شاید فردا پرستو چشمهایش را به روی بهار باز کند.

دارم دیونه میشم


دارم دیونه میشم

نمی دانم که بعد از سالهای سخت و دشوار

 

                              که بعد از روز های گرم و شیرین

 

زمان مردنم آیا در آغوش تو جانم را خدا گیرد

 

                               و یا این آرزو در نطفه می میرد

                                                                     

                                                            که می میرد.....

ترین ها


آیا می دانستید که...

سنگین ترین حشره

سوسک های موسوم به جالوت بومی مناطق استوایی با وزنی بین ۷۰ تا ۱۰۰ گرم ، سنگین ترین حشره در جهان محسوب می شوند . طول نر این حشره تا ۱۱ سانتیمتر می رسد.

 

قدیمی ترین بدن سالم مانده

در سپتامبر ۱۹۹۱ در یکی از یخچال های طبیعی در مرز مشترک اتریش - ایتالیا بدن حفظ شده و سالم مانده انسانی کشف شد که دانشمندان قدمت آن را به ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد برآورد می کنند.

 

مرغوب ترین پارچه

پارچه ای موسوم به ویکیونا که توسط کارخانه ژاپنی در شهر اوزاکا بافته و تهیه می شود متری یک میلیون ین ژاپن ( ۴۴۵۰ پوند انگلیس ) از ژانویه ۱۹۸۸ به فروش می رسد.

 

مهلک ترین زهر

مهلک ترین زهر ساخته بشر ، TCDD است که در سال 1872 کشف شد. این سم کشنده ، 150000 برابر موثرتر از سیانور است.

دیر گداز ترین ماده

دیرگدازترین ماده ، ترکیب کارییدنانتالم است که نقطه ذوب آن 3.990 درجه سانتیگراد است.

 

بزرگترین شکوفه

گل زنبق رنگارنگ که به صورت انگلی زندگی می کند و بوی بسیار زننده ای نیز دارد ، در بین گل ها دارای بزرگترین شکوفه است. اندازه این شکوفه ها 91 سانتیمتر و ضخامت آنها 1.9 سانتیمتر و وزنشان 7 کیلوگرم است.

 

بزرگترین کیسه دار

در میان کیسه داران ، کانگوروی قرمز بومی جنوب و شرق استرالیا ، بزرگترین آنهاست. نر بالغ این جانور 213 سانتیمتر قد و 79 کیلوگرم وزن دارد. چنانچه این جانور را از نوک بینی تا انتهای دم اندازه بگیری ، طولی برابر 290 سانتیمتر دارد.

 

عریض ترین پل

پل 502.2 متری سیدنی ( هاربربریچ ) در استرالیا که عرض آن 48 متر است عریض ترین پل در جهان به شمار می آید. این پل که در 19 مارس 1932 افتتاح شد دارای 8 خط اتومبیل رو و یک خط ویژه موتور سیکلت و دوچرخه و یک خط عابر پیاده است.

 

بلندترین مجتمع آپارتمانی

مجتمع آپارتمانی ( لیک پوئینت تاورز ) در شیکاگو که 70 طبقه و 197 متر ارتفاع دارد ، بلندترین مجتمع آپارتمانی در جهان محسوب می شود.

 

سریع ترین ضربه زنی

رکورد ضربه زدن به توپ پینگ پونگ در مدت زمان 60 ثانیه 173 ضربه است. دو بازیکن انگلیسی در سال 1993 با تبادل توپ بین یکدیگر در دو طرف میز بازی به این رکورد دست یافتند.

 

 

گالری عکس


 

 سلام

بالاخره بعد از چند ماه فرصتی پیدا شد گالری عکس وبلاگ را هم راه اندازی کنیم در این صفحه سعی می شود عکس های جالب و دیدنی قرار داده شود .

 طرز کار این صفحه به این صورت است  که هر روز یک عکس در این صفحه قرار داده می شود.

 پس هر روز منتظر عکس های جدید ما باشید .

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن این صفحه برای ما بفرستید .