رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

ازدواج


سخن بزرگان علم در رابطه با ازدواج

از عشق گفتن همان و در او  فتادن همان . پاسکال

 

این جهان،چیزی نیست مگر دام های زنان برای کار مردان . برنارد شاو

 

بی یار در کنار دریا،دنیا جای زیبایی برای ماندن نیست . همایون بنا درخشان

 

ما نشناخته به هم پیوستیم وچون شناختیم پیوند را گسستیم . ضرب المثل چینی

 

ازدواج آری یا نه؟ کدام نیکوتر است؟ هر کدام را که خود پسندیدی،از آن پشیمان نخواهی شد . سقراط

 

ازدواج یعنی درگیری همیشگی با غول بزرگی که تمام اداب و رسوم را به کام می کشد . بالزاک

 

هرآن کس که ازدواج راچه در لحن یا درعمل بازیچه سازد ، بنیاد اجتماع پاکیزه رابر اندازد . گوته

 

ما هنوز در پی قبله نمایی هستیم که راه کعبه مقصود را در دریای آشفته ازدواج به ما بنمایاند . ایبسن

 

این که بگویم به جاودانه دل باخته ام ،گویی همان است که از یک شمع تا دم مرگ روشنایی بگیرم . تولستوی

 

آه دل مسکین ، من از چه خوانده ام وازآنچه از داستانها سینه به سینه شنیده ام دانستم که راه عشق،اگرعشق است هرگز گسترده وهموارنخواهد بود. شکسپیر

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
اکبر سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ق.ظ http://bpn.blogfa.com

به وبلاگ ما هم سر بزن

مهرداد سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.pcmehrdad.com

سلام خسته نباشی فکر کنم تو هم کامپیوتر می خونی
من لینک وبلاگتو ادد کردم تو هم این کارو بکن در ضمن واقعا حیفه که شما ای که دارای سایت یا وبلاگ هستید ایمیلتون در یاهو باشه
اگه خواستی بهم یک ایمیل بزن تا دعوتنامه جی میل برات بفرستم
فعلا بای

دانیال جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام ممنون منم لینک شما را قرار دادم موفق باشید بای

امیر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.palm.blogsky.com/

سلام دوست عزیز من حرفی ندارم اما سایت من سیاسی است .

یاسر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام خسته نباشید
ما از دوستان آقای هادی میرچولی هستیم که در حال حاضر در تهران مشغول خدمت مقدس سربازی می‌باشد و من هم آسایشگاهی ایشان هستم و سایت شما را به من معرفی کرد و ازشما خیلی تعریف کردند و سلام رساندند
راستش هادی جان به من گفت شما روزنامه ایران را که به ترکها اهانت کرده بودند را دارید و من می‌خواستم برایم بفرستید البته اگر زحمتی نیست .
راستی در مورد آموزش vb.net چیزی دارین که برایمان بفرستید. اگر لطف کنید خیلی ممنون میشم .
خدا نگهدار شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد