رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

کاربران ایرانی از چه وبسایتهایی بیشترین بازدید را دارند؟(جولای 2

تصور می کنید که کاربران ایرانی بیشتر از چه وبسایتهایی بازدید می کنند؟در این قسمت می خواهم با درج آخرین نتایج منتشر شده توسط وبسایت معروف الکسا تنها به بررسی اجمالی ذائقه الکترونیکی ایرانیان پی ببریم. البته بدیهی است که ترتیب اولیت الکسا هر روز جابجا می شود اما کلیت موضوع قابل تحلیل و بررسی است.(گزارش مربوط به 30 جولای سال 2010 میلادی است.)
الکسا بدون دخالت انسان و هوشمندانه گزارشات و اطلاعات تقریبا دقیقی از هر وب سایتی که مد نظر داشته باشید را به شما ارائه می دهد.

در مورد الکسا
الکسا به طور کلی یک وب سایت ارزیابی وبسایت های اینترنتی است که جایگاه آنها را در اینترنت طبق اطلاعات موجود مانند ترافیک ارزیابی می کند.
به جز گوگل شرکت های دیگری هم اقدام به اعطای رتبه به سایت ها کرده اند که یکی از آنها Alexa(یک سایت معتبر بین المللی و دارای نمودار رتبه جهانی برای سایت ها می باشد) نام دارد که الگوریتم محاسبه امتیاز سایت ها را بر اساس تعداد واقعی باز دید کنندگان انجام می دهد.و این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد



سلامت الکترونیکی

سلامت الکترونیکی : اعتیاد اینترنتی و رایانه ای، نشانه‌ها و علائم  

اعتیاد به اینترنت یا در سطحی وسیع‌تر استفاده بیش از حد از اینترنت و رایانه در زندگی وسلامت الکترونیکی : اعتیاد اینترنتی و رایانه ای، نشانه‌ها و علائم     وابستگی به آن به صورتی که در انجام کارهای روزانه مشکلاتی پیش آید. این اختلال گونه‌ای از مشکلات روانی محسوب می‌شود که البته این طبقه‌بندی همچنان مورد تحقیق و بررسی است. فعالیت آنلاین افلاد مبتلا به این اختلال می‌تواند انجام بازی‌های رایانه‌ای، وبلاگ‌نویسی، پورنوگرافی، شبکه‌های اجتماعی یا خرید اینترنتی باشد. مخالفان این نظریه اعتقاد دارند که این نوعی عادت و رفتاری تکراری است و گونه‌ای از اعتیاد محسوب نمی‌شود.
هدف این مقاله پرداختن به چگونگی استفاده بجا و صحیح از این انبوه اطلاعات و راه‌های کنترل و درمان جست‌وجوهای نا‌خواسته و نامحدود در این دنیای مجازی خواهد بود‌. در واقع زمانی که با دوستان مجازی خود احساس صمیمیت و راحتی بیشتری دارید تا دوستان واقعی یا آن هنگام که نمی‌توانید از بازی‌، شرط‌بندی یا جست‌وجوی ناخواسته در اینترنت دست بکشید‌، همه و همه نشانگر آن است که شما بیش از حد معمول گرفتار این دنیای آنلاین هستید‌.