رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور سبزوار

یام نور سبزوار,پیام نور,دانشگاه,علوم کامپیوتر,پیام نور, نرم افزار,سخت افزار,دانشگاه پیام نور سبزوار,آموزشی,دنلود نرم افزار

یاهو میل


یاهو میل

مطلب امروز بیشتر یک مطلب آموزشی است اما بخاطر اینکه میدونم این مطلب طرفداران زیادی بین کاربران اینترنت دارد این مطلب رو در صفحه اصلی گذاشتم.

حتما شما هم تعریف های شرکت یاهو را از یاهو میل جدیدش شنیده اید و دوست دارید ببینید این یاهو میل به چه صورت است .

این نسخه از یاهو میل که بتا است برای اینکه از جی میل گوگل کم نیارد اجازه استفاده از این یاهو میل را فقط در صورت داشتن دعوت نامه به شما می دهد .که پیدا کردن دعوت نامه هم کار هر کسی نیست اما یک روش برای دور زدن دعوت نامه وجود دارد که در اینجا به این روش می پردازیم .اگر به مشکلی در این زمینه برخوردید می توانید از قسمت (وضعیت مدیر ) برای من  پیغام بگذارید تا در اولین فرصت به آن جواب داده شود.

وارد اکانت میل یاهوی خودتان بشوید. روی option کلیک کنید. از ستون چپ ، Account information را انتخاب کنید. به قسمت Member Information و general بروید. در این محل باید ، Preferred Content را تغییر بدهید ، برای این کار باید روی کشوری که قبلا انتخاب کرده‌اید ، کلیک کنید ، یاهو به دلایل امنیتی مجددا از شما می‌خواهد پسورد میلتان را وارد کنید ، بعد در منوی پایین‌افتادنی که ظاهر می‌شود ، yahoo united kingdom را انتخاب کنید. روی finish کلیک کنید.

در این مرحله باید  sign outو بعد sign in کنید ، یعنی یک بار از میل خودتان خارج شوید و بعد با وارد کردن نام کاربری و پسورد وارد آن شوید. صفحه‌ای می‌آید که ورود شما را به یاهو میل بتا بشارت می‌دهد!                       

  در اینجا هم می توانید یک عکس از محیط یاهو میل جدید ببینید.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پیام مهر شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ http://payamekhoy.blogfa.com/

با عرض سلام احتراما از جنابعالی و سایر بازدیدکنندگان وبلاگ، جهت امضای نامه دانشجویان پیام نور به ریاست این دانشگاه دعوت به عمل می آید.
در ضمن درخواست می شود در صورت امکان "کد عکس" مربوطه را در قسمت تنظیمات وبلاگ قرار دهید تا بازدیدکنندگان بیشتری این نامه را مشاهده و امضا نمایند.
توضیحات بیشتر در وبلاگ.
با تشکرات فراوان.
پیام مهر

سعیده سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ

من نتونستم یاهو میلم رو درست کنم لطفا من را راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد